Friday, October 29, 2010

Addicted to Photography

Nie lah kami2 yg mengamal kan hidup sihat di minggu final exam...
Sempat bergambar...

terubat juga gian nak ambik gambar...

Susah juga pakai lens nikkor 50mm saya tu....

ada 2 3 gambar rosak.. xtau kenapa...

ISO dah set n shutter speed pun dah atur msh juga x ngam...

xtau... maybe kena ada org yg pro ajar saya ni... tunjuk ajar ku sifu....


back to berbasikal,pada minggu lepas say langsung x dpt mendayung basikal sampai ke kolej refflesia,tp hari ni entah mcm mana,enzyme terlebih kot....

so best juga berbasikal ni sebenar nya...

Berbasikal merupakan salah satukardioveskular yg selalu di ketengah kan utk pesakit asma cm aku nie..
satu lagi ada men skipping rope.....

Kasi kuat jantung ma...
Td mmg kuat jantung saya mengepam darh ke seluruh pelusuk tubuh saya yg agak kechubby an ini.....

So amal kan hidup sihat selalu...
teringat tadi ada org jogging juga.. masa saya lalu dia siap ucap,"MAJULAH SUKAN UTK NEGARA"1st time kot dpt peransang mcm tu....

Buka pasal canti tau tp mmg dia ikhlas td.....

HAHAHAHA.....

Sekali lagi menekankan....

"TERUBAT GIAN NAK AMBIK GAMBAR"...

Ada ke org mempunyai masalah gian mcm saya nie......

Xtau lah.....

2 comments:

  1. marcos! gambar2 awak cantik.saya ada kawan yg pandai amik gambar.bf saya pun boleh jugak.hehe awk main basikal tak ajak ye!!! ;p

    ReplyDelete