Thursday, October 28, 2010

Simple mistakes






Bru dapat membuka blog aku nie... ah nak dekat half yer bru buka...tp apa leh wat.... blogger yg cepat kehabisan idea mcm aku nie smmg nya xder pengikut sgt.... tp berbalik kepada blog, bukan apa x berbloging ni... terlupa email yg mana satu yg digunakan utk blog ini... tambahan pula salah password,maka bara api disimbah minyak primax 97 jadi la kebakaran.... Eh.. utk pengetahuan,saya dah sambung degree dah... Bachelor in Environmental Health And Safety(Honors) kat Selangor...... Fuh!! dh kat Peninsula Malaysia aku rupa nya..... Kat Semenanjung nie pemandangan ada len ckit berbanding Sarawak(bukan cikit,Byk sgt) Fly over berlevel.... highway 4 lorong..... Sky Scraper....... Keretapi(tp x nampak pun api kereta tu...)
pernah tgk bangunan ni x?
kat sini punya lah kita org yg budak2 Sarawak ni enjoy bergambar, tambah dgn hobi saya suka mengambil gamabr...mmg cun lah coleberasi kami masa tu.........
Nie lah muka2 model yg nak sgt bergaya tu...


Mereka2 nie lah yg jadi model utk aku memusakan hati nak ambik gambar....
Spoting habis...
mana nak dpt modelcuma nak gambar best jer tanpa bayaran......
Dari kiri,BEN,SHER,NANA dan ARON......

Best juga jalan kat kl nie... mcm kaum kita dapat jumpa......

HAH!! nie satu nak bgtau kegilaan model saya yg bernama BEN, dia suka sgt ambik gamabr dgn org yg x dikenali.......tgk gamabr yg kat atas nie...kalau org cakap kami ni member ngan dia org,mmg buta lah tu...
tp mereka spoting.....

Begambar lagi dgn skuad paralimpik(btl ke eja nie)
Sekali lg BEN mencadangkan dia nak bergamabr dgn orang asing... tourist dikatakan...
saya pun no hal lah nak ambik gambar mereka...

Jgn Hern kenapa gambar saya xda dlm risalah blog nie.. sebab saya mmg suka ambik gambar jer...
ada masa,tmpt tu cun2 belaka bru saya akan berhajat utk diambil gambar.....

Byk lg crta nak sy crta kan sebenarnya.. tp bagi permulaan nie biarlah cikit dulu...
tgk2 lh gamabr yg saya upload kat wat nie...
ni semua member saya time outing ke KL...hHehehee...



Baru lepas makan.....


Bergambar kat tepi jalan b4 g Sogo

Giler!!! 1st saya tgk org ramai mcm nie......


Sapa nak ambik mereka jadi model? Jgn HArap!!

Sempat lagi dia main tingting....

Macho giler modelaku nie....

ARON,Berak ke apa tu?

2 comments:

  1. haha, aron berak! waa, best la torg kat cnun. nang enjoy la (lupakan jap psl kerja). hheehe.

    good luck 4 final exam k? caiyok2!!! XD

    ReplyDelete