Thursday, October 28, 2010

Bagpack Jenama Vanguard

Fuh!! tgh duduk belek2 majalah Digital Camera Magazine, teringat kat DSLR tersayang. Trus ambik g buang debu entah apa. In english call General Cleaning(HAhaa...G.cleaning? bkan service ke?)

So back to the story,tgh cuci2 cermin lens,filter,and lap2 cikit body camera trus nak organise balik benda dlm beg tuh. bag ori mmg kecik.

Aku susun punya susun,msh x muat. aku pun heran.

Speedlite 1..
Lens 2....
body 1....
charger DSLR 1.....
Charger speedlite 1.....
cleanings kit 1 set...

dah mak...mmg x cukup......
saya buka lah compartment dlm bag tu and try lg masuk kan semua,mmg masuk tp x teratur lah...
Lens harga beribu nak letak mengarai mcm tu.. Xder otak btl..NO Brain USE!!!

So ni tgh survey2 lah Bagpack utk DSLR saya ni..
terjumpa plak satu beg yg menepati citarasa bangsa dan negara.

Bag Vanguard...
Bag ni mmg serba serbi menepati ciri2 bag pack yg saya nak...

sesuai dgn saya utk mengurangkan jumlah beg utk pergi travelling....

Laptop dpt disimpan kat compartment belakang tu... lens pula boleh byk...
Mmg cun lah

travelling in simplest way.. x perlu byk beg kalau ada bag nie....

So survey lah kat Mudah.com, think tank.com semua tu..

tgk2 harga paling murah dpt angkat rm500....

So saya pun pg ambik slip account bank.. tgk2 duit dlm tu x cukup.. huhuhu..... so kena simpan mcm sardin lens and body DSLR saya tu...

kalau ada jodoh ngn bag ni,grenti saya akan beli...

tp sebelum tu kena Tanya FAMA dulu.....

Minta restu...
Heheheeee....
Atau pun minta support cikit....

Snap2!!!

No comments:

Post a Comment